Ahad, 6 Disember 2009

BiOdAtA sAyA.

Nama saya Nurul Ashikin Binti Mohamed Ghazali.Sekarang saya tingkatan 3 dan tengah tunggu keputusan je saya tengah berdebar-debar sangat nie tak tahu la boleh berapa A.Saya dilahirkan di Hospital Besut,Terengganu.Saya sebenarnya asal dari Terengganu.Makanan kegemaran saya laksa pinang dan minuman kegemaran saya pula milo ais.Cita-cita saya nak jadi seorang guru tapi tak tahu tercapai ke tidak.Sukan yang saya minat bermain badminton dan bermain komputer.Saya paling tak suka kalau orang tu tak layan saya.Nama ayah saya Mohamed Ghazali Bin Ismail.Nama ibu saya pula Nurolaini Bin Ismail.Adik beradik saya ada 6 orang 4 perempuan 2 lelaki.Nama kakak saya yang sulung Siti Sabariah,kakak saya yang nombor 2 pula namanya Siti Noorrizan,nama adik saya yang nombor 4 Siti Fairuz,Nama adik saya yang nombor 5 Mohamed Firdaus,Nama adik saya yang bongsu pula mohamed izuan.Itulah saja yang dapat saya ceritakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan